Martijn Wolswijk Hoofd Circulaire Techniek bij PCT Koudetechniek

“Maatwerk is en blijft onze grote kracht; ‘the perfect degree’ voor elke klant”

De markt voor koudetechniek is volop in beweging. Synthetische koudemiddelen worden geleidelijk uitgefaseerd, waardoor de vraag naar duurzame installaties toeneemt. De oorlog in Oekraïne en de hieruit voortvloeiende energiecrisis heeft de vraag naar energiezuinige industriële installaties versterkt en in een stroomversnelling gebracht. Dit biedt volop kansen voor PCT Koudetechniek, dat sinds 2020 onderdeel uitmaakt van het bedrijvencluster Unica Industry Solutions.

“Onze dienstverlening is interessant voor tal van organisaties in uiteenlopende sectoren”

“Dit is het bedrijf waar ik thuishoor”, zegt Martijn Wolswijk, die in 2022 terugkeerde naar PCT Koudetechniek als Hoofd Circulaire Techniek. “Koeltechniek is een interessant domein voor Unica, dat in uiteenlopende sectoren een steeds prominentere rol krijgt. Daarnaast komt er steeds meer aandacht voor duurzaamheid en circulariteit. Ook op het gebied van duurzame, energiezuinige installaties en circulariteit hebben we klanten veel te bieden.”

Het volledige interview is terug te lezen op jaarverslag.unica.nl.